Retouren

Retouren... leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.

Een juiste retourafhandeling is cruciaal voor de klantbeleving.
Het kan bepalen of een klant terugkomt voor iets nieuws of niet.

Bepaal zelf hoe wordt om gegaan met retouren

Afhandeling
Zodra een retour in het magazijn aankomt gaan wij deze verwerken.
Het product wordt uitvoerig gecontroleerd op schade en gebruikerssporen.
Als het product zich in verkoopbare staat bevind, zal deze worden toegevoegd aan voorraad voor verkoop. Is het product beschadigd? dan zal deze worden gemarkeerd als onverkoopbaar. Onverkoopbare producten zullen wij eens per maand retour naar de verkoper sturen.

Voorraadbeheer
Houd overzicht in alle retouren doormiddel van onze retourportaal.
Bekijk lopende statussen en zie hoe de verwerking verloopt.

Afhandeling

Retouroverzicht

Retourlabel

Retourbeleid

Beheer hoe het retourproces verloopt

Retourlabel
Geef kopers zelf de mogelijkheid om retourlabels digitaal aan te maken.
Liever vooraf je eigen keuzen maken? Dan voegen wij het vooraf bepaalde retourlabel toe aan de order. 

Retourbeleid
Heb jij een eigen retourbeleid? dan houden wij deze aan.